Handicartwedstrijd voor het behoud van onze handicarts

Het doel van de wedstrijd is extra inkomsten te verwerven, zodat wij vier handicarts in de baan kunnen houden. Eigenlijk zou iedereen donateur moeten zijn van de  Stichting Handicart. Nieuwe donateurs zijn nodig en hun bijdrage telt mee bij het in stand houden van het aantal van vier handicarts. Donateurs kunnen zich aanmelden bij de clubconsul of rechtstreeks via www.handicart.nl. En vergeet niet hierbij Golfclub Driene te vermelden.
Voorafgaande aan de wedstrijd kreeg iedere deelnemer twee koppen koffie en een plak krentenwegge. Dit alles werd aangeboden door een clublid. Zie de fotogalerij hieronder voor een overzicht van de deelnemers.
Marieke Hardeman en Gerard van Ardenne eindigden bovenaan en konden als eersten kiezen uit de door de Golfshop Driene rijkelijk voorziene prijzentafel.

Sponsor Golfshop Driene

De deelnemers