Seizoenstart Herenmiddag

Op de eerste dag van het nieuwe seizoen trotseerden 38 deelnemers 0,1 mm regen, terwijl de rest van Nederland thuis ingespannen de buienradar volgde. Hoe anders was het vorig jaar rond deze datum. Nu speelden negen flights van 4 of 5 leden een spel, dat ooit door olieboeren in de VS uit pure luiheid was ontwikkeld, hetgeen – voor de goede orde overigens – niets zegt over de winnaars.

De beste Texas scramble spelers verdienden een respectievelijk twee ballen: plaats 2: de heren Reinhoudt, Lem , Van Mol en Huisman. Plaats 1: de heren Siemerink, Logtenberg, Leurink en Droppers.

Twee flessen wijn : Vin d’hommage, bien donné par Johan Stokkentre, werden verdiend door de heren von Geldern en Siemerink (hij weer) voor de neary en de longest .
Als dank werd Johan voor altijd fotografisch vereeuwigd, opdat eenieder, die de neiging heeft tot navolging, ook weet welke consequenties aan een dergelijke geste kunnen worden verbonden, uiteraard met inachtneming van de privacywetgeving hieromtrent. Het bestuur juicht deze verrassende (r)evolutie ten zeerste toe.
Veel meer valt er niet over deze funwedstrijd te vertellen, anders dan dat de baan er aanzienlijk beter bij ligt dan vorig jaar, ondanks de klimatologische zomeroorlog. Dat belooft een mooi 2019.

EERSTE PLAATS

TWEEDE PLAATS

De Herenmiddag mocht kennismaken met een nieuw lid.
Robert Kuipers (handicap 13.1 !!) heeft zich voorgesteld.

IN MEMORIAM JAN-KEES van KOOTEN
Tot onze spijt hebben we een aantal weken geleden afscheid moeten nemen van JAN-KEES. Zoals bekend was hij al geruime tijd ernstig ziek; de realistische wijze waarop hij daarmee omging was ongelooflijk. Hij was te karakteriseren als aimabel. Wij wensen zijn familie sterkte.