24 Augustus – Experiment speelvolgorde

Zoals tijdens de jaarvergadering besproken zal er een experiment worden uitgevoerd met een tijdelijke hernummering van de 18 holes van Driene. Er zal dan tijdelijk gestart worden van de huidige hole 6. Dit zal de drukte bij de huidige hole 1 moeten verlagen, het ritsen moeten vergemakkelijken en de veiligheid bij de huidige hole 1 moeten vergroten. Ook zal dit mogelijk het gebruik van de driving range verder stimuleren. Om dit experiment goed en eerlijk uit te voeren is er een gedegen voorbereiding nodig. De eerder geplande startdatum, 1 september, zit te kort na de vakantie periode om alles goed, naar de leden en op de baan, te kunnen communiceren. Daarom is, in overleg met de Leden Advies Groep, de startdatum uitgesteld naar 1 oktober.