Super Sunday 2024

Super Sunday
Eindelijk hebben we weer een datum kunnen vinden voor het mooiste golftoernooi van Golfclub Driene voor het goede doel, ‘The Super Sunday’ op Zondag 15 September. Na zoveel mooie Super Sunday’s voor goede doelen zoals; Villa Joep, Twente tegen Kanker, Bas van de Goor Foundation, de Voedselbank, KWF en de Finlay Foundation staat onze ‘Super Sunday’ dit jaar in het teken van 𝐃𝐮𝐜𝐡𝐞𝐧𝐧𝐞 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐏𝐫𝐨𝐣𝐞𝐜𝐭, hét goede doel van dit jaar!
Natuurlijk voor de golfers onder ons een super gave wedstrijd, 9 Holes en 4 Oefenholes, Beat the Pro, Neary’s Leary & Longest Drive, DJ & Hole in One Contest op Hole 6, Putting Contest, Chip Contest, de Gouden Bal en nog veel meer! Ook de niet golfers zijn van harte welkom op deze mooie dag en kunnen ook gebruik maken van de barbecue! Natuurlijk zijn we weer op zoek naar Holesponsoren en balletjessponsoren maar wij als organisatie willen graag dat je mee gaat spelen!
𝐇𝐞𝐛 𝐣𝐞 𝐧𝐨𝐠 𝐞𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐰𝐞𝐥𝐝𝐢𝐠 𝐯𝐞𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠𝐢𝐭𝐞𝐦 𝐥𝐚𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐭 𝐨𝐧𝐬 𝐝𝐚𝐧 𝐰𝐞𝐭𝐞𝐧!
𝘗𝘳𝘰𝘨𝘳𝘢𝘮𝘮𝘢:
– 11.30 uur Rosé Prosecco met Limoncello IJs van van der Poel bij de entree van de Golfclub
– 12.30 uur Scorekaarten, Petfles en Candybar mee de baan in en uitleg over de wedstrijd
– Tee Time: 13.00 uur Shotgun Texas Scramble
Met baancatering op Hole 5 – Minihamburger & Bier En baancatering Hole 9 – Sweet Table met Fruit / Marshmallow / Warme Chocoladesaus & Somersby Blackberry of Apple Cider
Back in the Clubhouse:
– 16.00 uur So Nice voor borrel en koud plankje +6 muntjes p.p voor Bier / Fris / Huiswijn
– 17.30 uur heerlijke Barbecue
– 18.30 uur Veiling voor het Goede Doel
– 20.00 uur Bekendmaking opgehaald bedrag en naborrel
Inschrijfgeld: €125,- p.p. Meer info over deze mooie dag volgt zsm!
Voor ALLE leden, opgeven kan via communicatie@golfclubdriene.nl of bij een van de organisatoren:
Ton de Vent, Mike Westera, Tom Vaneker, Ronald Pruisscher, Martin Ros & Melvin de Boer