Tassenlabels

In het voorjaar heeft de club nieuwe tassenlabels op naam voor ieder lid besteld. Een deel van de leden heeft deze labels opgehaald, maar ondanks meerdere verzoeken liggen er nog veel te wachten op de eigenaar.

Gelukkig kennen onze Marshalls veel leden bij naam. Dat zorgt er echter ook voor dat sommige leden denken: “dan hoef ik geen label aan mijn tas te hangen”. Dat is niet de bedoeling. Een vriendelijk doch dringend verzoek om je label op te halen en aan je tas te hangen. De Marshalls wijzen je graag de weg naar jouw persoonlijke tassenlabel.

We hebben de Marshalls gevraagd om de komende tijd hier extra op te letten zodat we vanaf 1 november er van uit mogen gaan dat iedereen die bij ons speelt het onderstaande label aan de tas heeft hangen of een greenfee voor onze gastspelers. Wij gaan uit van jullie medewerking.

Waar kan ik mijn tassenlabel vinden?

De tassenlabels liggen boven in de commissiekamer op alfabet.

Je kan ook de Horeca vragen, zij weten waar je de labels kunt vinden.

Wat moet ik doen als ik mijn tassenlabel kwijt ben?

Stuur een mail naar administratie@golfclubdriene.nl. Het eerste label krijg je van de club.