Bereikbaarheid Golfclub Driene

Vrijdag, 20-09-2024

Beste leden,

Zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben staan er borden bij de toegangswegen naar onze golfclub i.v.m. wegwerkzaamheden. De wegen zijn afgesloten van maandag 23 september tot 18 oktober. Echter is dit niet van toepassing voor leden en gasten van Golfclub Driene. De golfclub blijft bereikbaar! Deze 4 weken zijn er werkzaamheden aan de wegen, er zullen drempels ingebouwd worden en de wegen worden voorzien van een nieuwe asfalt laag.

Hierdoor ontstaat er overlast voor het verkeer van en naar Driene. De wegwerkers zijn op de hoogte van het feit dat de golfbaan bereikbaar moet blijven voor onze leden en gasten. Mocht je achter een machine komen te staan dan is het verzoek; stap uit en overleg even of je er langs kunt. De wegwerkers doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk door te laten. Hierbij wordt jullie geduld op prijs gesteld! Ongeduldig staan toeteren wekt, zo mag duidelijk zijn, onnodige irritatie op over en weer.

Op de volgende dagen is het niet mogelijk om via de Kroezestraat en de Enschedesestraat naar de golfclub te rijden:

• Dinsdag 24 september van 07.30 tot 12.00 uur: aanrijden vanuit Hengelo via de Drieneresweg, leden uit Enschede kunnen aanrijden via de Bosweg. De uitrit van de parkeerplaats dient ook als inrit.
  • Maandag 30 september en Woensdag 2 oktober van 7.30 tot ca. 16.30 uur: wederom aanrijden via de Drieneresweg en Bosweg. De uitrit van de parkeerplaats dient ook als inrit.
  • Voor leden uit Enschede is het verzoek om de gehele periode via de Bosweg naar Golfclub Driene te rijden.
  • Bovenstaande is ook van toepassing voor leden die op de fiets naar Golfclub Driene komen.

Voor alle dagen geldt: na ca. 16.30 uur zijn de wegwerkers weg en is de golfbaan via de normale aanrijroutes bereikbaar. Verder is het opletten bij het in- en uitrijden van de parkeerplaats, deze periode is er steeds maar één in- en uitgang beschikbaar!

Het is even aanpassen aan de situatie maar dan ziet het er straks weer piekfijn uit.

Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Bestuur Golfclub Driene