Try-out omnummering holes

Dinsdag 1 oktober gaat de try-out omnummering van de holes van start. De hole volgorde zoals deze in de maanden oktober en november zal gelden staat weergegeven op de kaart met het baanoverzicht.
Om u zo goed mogelijk te begeleiden is een instructie aanwezig in de hal van het clubhuis, ook staat ons horecateam voor u klaar om u op weg te helpen waar nodig! In de hal van het clubhuis zijn tevens tijdelijke scorekaarten aanwezig waarop zowel instructies als een baanoverzicht gedrukt staan. Tot slot wordt de nieuwe route duidelijk aangegeven in de baan.
Hierbij alvast enkele aanwijzingen om rekening mee te houden:
  • Wanneer u naar hole 1 loopt, steekt u hole 9 over. Pas op voor afslagen van rechts en blijf achter de bomen schuilen tot de baan vrij is/ vrij wordt gegeven.
  • Het afslaan op hole 1 heeft voorrang op het afslaan op hole 2.
  • Spelen van de 9de of 18de hole.
    • Wanneer u 9 holes speelt dient u op hole 9 de tas/trolley voor het terras te plaatsen en over het bruggetje aan de linkerkant de green te betreden.
    • Wanneer u 18 holes speelt dient u de 9de hole aan de rechterkant te verlaten en via de weg naar de green te lopen. Deze weg gebruikt u ook om naar de afslag van de 10de hole te lopen.
    • Wanneer u de 18de hole speelt dient u op hole 18 de tas/trolley voor het terras te plaatsen en over het bruggetje aan de linkerkant de green te betreden.
  • De 10de hole. Hier dient men te ritsen met wachtende spelers. Er is voor wachtende spelers een ballengoot om de volgorde van afslaan te bepalen. Er mag alleen een bal in de ballengoot geplaatst worden indien de hele flight aanwezig is en gereed is om af te slaan.
  • Aan het einde van de speelronde. Wanneer u uitgeholed hebt op hole 9/18 volgt u het pad onderlangs en loopt u via de opgang terug naar het clubhuis. Handicarts dienen onderlangs te rijden, om de putting green heen (pas op voor ballen van rechts!).
  • Let er op dat uw golfhorloge aanpast is aan de nieuwe baanvolgorde.
  • We zijn zeer benieuwd naar uw ervaringen met de herindeling van de holes. Daarom kunt u vanaf 1 oktober een enquête invullen via een QR-code of op papier (beschikbaar in de hal van het clubhuis).
Laten we er gezamenlijk een succesvolle try-out van maken!