Proware update (3)

Er waren de eerste week na de installatie problemen met inloggen. Vanwege ziekte van ons contact bij Intogolf en doordat er meerdere inlogproblemen tegelijk speelden duurde het even voor we duidelijkheid hadden over mogelijke oorzaken.

Meerder personen binnen 1 gezin. In de oude versie van de software was het email adres voor communicatie doeleinden. In deze versie is iedere account direct verbonden aan een email adres. Daardoor moet ieder lid een uniek email adres gebruiken om in te kunnen loggen. Dit email adres staat in de ledenadministratie en kan door mij (tomvaneker@golfclubdriene.nl) of Ria aangepast worden.

Nieuwe versie. Tijdens de eerste week van ons gebruik is er update van de app doorgevoerd. Indien u nu in de leden app alleen bij uw NGF pas kunt, en bijvoorbeeld niet bij de wedstrijden, dan zou 1 van de volgende maatregelen kunnen helpen.

• Voor de gsm; de cache van uw browser legen. Dat zal voor android anders zijn dan voor apple, en kan ook per browser verschillen. Hieronder een voorbeeld wanneer u chrome gebruikt als browser. https://www.avg.com/nl/signal/how-to-clear-cache-on-android-phones. Indien een ander besturingssysteem en/of browser hebt zoek dan op cache legen + browser naam + android of apple om specifieke instructies te vinden
  • Voor de gsm; eventueel icoon op de telefoon verwijderen en opnieuw erop zetten.
  • Voor problemen op de PC. De app afsluiten, CTRL F5 drukken en dan weer opnieuw inloggen