De Club Kampioenschappen Matchplay

De Clubkampioenschappen Matchplay waren in één woord gezegd ‘fantastisch’.

Het weer werkte mee en was prachtig. De baan was door de greenkeepers geprepareerd om de wedstrijd tot een succes te maken. Op de tweede dag zijn zelfs de holes opnieuw gestoken.⛳️

De deelnemers waren enthousiast en hadden er zin in. Het publiek niet minder.

Het was twee dagen lang ongekend spannend. Sommige matches werden op de 19e hole pas beslist.

We hebben twee waardige kampioenen nl. Floris Mathijsen bij de heren en Alice Tulp bij de dames. Ze kregen tot op de laatste slag geduchte tegenstand van hen die tweede zijn geworden t.w. Martin Bomers en Jolieke Kuipers.

Het publiek heeft er veel plezier aan beleefd. Dat is clubleven vieren zoals het hoort.

Volgend jaar hopen we op nog meer publiek en deelname.  Vooral bij de dames zien we de deelname graag stijgen.  We kwamen slechts tot 10 deelnemers waardoor veel byes werden gegeven.

Voor één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar moet dat toch lukken.

We zien u graag volgend jaar!