Wat mooi dat je lid wordt van onze golfclub. We hebben een aantrekkelijke actie zodat jij in dit jaar kunt bepalen of Golfclub Driene bij je past. Je krijgt 50% korting op de geldende tarieven. Jij bepaalt zelf na dit jaar of je het lidmaatschap wilt verlengen. Hieronder staat wat het lidmaatschap inhoud:

• Wanneer je in 2024 lid wordt, betaal je 50% van het reguliere maandtarief per resterende maand (ex ngf bijdrage) of een eenmalig bedrag afhankelijk van het aantal resterende maanden 2024;
  • Je bent volwaardig lid (dus ook digitale clubpas in de ngf app)
  • Automatische incasso (niet opzegbaar in 2024)
  • Geen verplichting tot lidmaatschap daarna
  • Alle faciliteiten van de club en wedstrijden