Grapjas

Binnen onze club (of toch een buitenstaander) is een persoon aanwezig die wel erg druk is en dan heb ik het niet over het golfen.

Enkele voorbeelden van waar onze grapjas druk mee is in zowel de Panisloods als de kelder;

• Sloten va de lockers openbreken
  • Extra sloten ophangen zodat deze met een betonschaar moeten worden opgemaakt
  • Sloten worden verwisseld
  • Verwisselen van clubs
  • Sloten in wielen van trolleys hangen
  • Etc, etc.

Dit kan echt niet en het bestuur gaat maatregelen nemen om erachter te komen wie deze grapjas is en gepaste sancties opleggen.
Wij vragen dan ook aan iedereen om extra alert te zijn. Mocht je iets of iemand zien waarvan je denkt dat het niet in orde is schroom dan niet om diegene aan te spreken of iemand van het bestuur te waarschuwen. Wat ons verder opviel bij het maken van een controlerondje door zowel de kelder als de Panisloods is dat er toch wel veel lockers open staan. Geef onze grapjas geen kans en sluit je locker goed af ook als je een rondje door onze mooie baan maakt.

Het Bestuur