Hein Moens is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau!

Als je al twee keer met pensioen bent gegaan, maar op verzoek bent teruggekomen omdat de wachttijden voor reumapatiënten te hoog opliepen, dan vraag je je bij de derde pensionering af of dit werkelijk het einde van de professionele carrière is.

Wetende dat deze persoon zich op vele gebieden heeft ingezet voor de samenleving, de natuur én onze golfclub, zijn we verheugd dat zijn inspanningen worden erkend met de benoeming tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Als bestuur hebben we hier een bescheiden rol in gespeeld door op verzoek van Mieke Gondrie een voordracht op te stellen, iets waar we met veel plezier aan hebben bijgedragen.

Hein, van harte gefeliciteerd! We hopen dat je nu echt van je welverdiende pensioen geniet, en zoals je mij hebt beloofd: je blijft je inzetten voor onze golfclub!

Met vriendelijke groet,

Ruud Fabels, voorzitter