Update conversie Proware (2)

De conversie naar de nieuwe Proware versie is maandag  7 oktober uitgevoerd. We hebben de Driene website aangepast zodat de links daar (inloggen boven aan de website van Driene) verwijzen naar deze nieuwe versie van Proware.

• In de golfer app kan een ledenlijst worden opgevraagd. Deze staat standaard op Naam, Handicap, 06 en email. Leden kunnen dat individueel weer aanpassen (meer of minder info) op hun profielpagina onder voorkeuren.
  • Door de tijdelijke omnummering is de volgorde van de holes bij de NGF nog de officiële volgorde. De score op 1 op het papieren formulier moet dus bij de uitslag van hole 6 worden ingevuld, hole 2 bij hole 7 etc. Dan vanaf hole 5 begin je weer bij 1 in te vullen.
  • Na de wedstrijd komt de wedstrijduitslag (punten, birdies etc) in deze app te staan. Deze zijn te vinden door via wedstrijden naar de specifieke wedstrijd te gaan.

Omdat het nieuwe software betreft, konden bestaande wachtwoorden niet gekopieerd worden. Een gevolg is dat men een nieuw wachtwoord aan moet maken. Dat doe je door op “wachtwoord vergeten” te klikken in het inlogscherm. Via de email wordt dan een code opgestuurd, die na invullen de mogelijkheid geeft om een nieuw wachtwoord aan te maken. Hierna moet gelijk kunnen worden ingelogd op de nieuwe software.

Indien er problemen zijn met inloggen kan men mij mailen op tomvaneker@golfclubdriene.nl. Ik zal kijken of ik de inlog problemen kan oplossen. Stuur dan even het email adres mee waarmee u het nieuwe wachtwoord probeert aan te maken.

• Let op, de email met inlogcode komt soms aan in de junkmail/ongewenste email folder.