Voorzitter van de marshalcommissie Martin Ros stopt

Na jarenlange inzet stopt Martin Ros als voorzitter van de marshalcommissie.
Martin Ros heeft bij het bestuur aangegeven niet langer de rol als voorzitter van de marshalcommissie te willen vervullen. Aan het einde van dit seizoen stopt hij met deze werkzaamheden.
Martin heeft met volle energie zijn rol vervuld en er voor gezorgd de planning altijd rond was, ondanks het afnemende aantal marshals. Ook heeft hij er voor gezorgd dat marshals goed op de hoogte waren van hun rol zodat de kwaliteit van onze marshals verder werd verbeterd.
Het bestuur denk op dit moment na over de invulling van de plek van Martin. Mocht je denken: “Ik ben trots op onze vereniging en wil dit graag als gastheer/vrouw uitdragen”? Neem dat contact op met José Jansen, josejansen@golfclubdriene.nl. Misschien mogen we jou toevoegen als gastheer/gastvrouw of misschien ben jij wel de gedroomde opvolger van Martin.
Martin, namens alle marshals, leden en het bestuur, bedankt voor je inzet!
Ruud Fabels